خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/12 - 13:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
دهقانی مطرح کرد:

اجرای عملیات آسفالت‌ریزی برای 60کیلومتر از راه‌های روستایی ورزقان

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی، روند اجرای عملیات آسفالت‌ریزی برای 60کیلومتر از راه‌های روستایی و بین شهری حوزه انتخابیه خود را تشریح کرد.

الهویردی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که در سرکشی اخیر به حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: هفته گذشته از روند اجرای پروژه‌های راه حوزه انتخابیه اعم از راه‌سازی و آسفالت راه‌های روستایی و بین شهری بازدید داشتیم که تعدادی از این پروژه‌ها به اتمام رسیده است.



نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز فصل بارندگی شروع نشده است همچنان اجرای پروژه آسفالت راه‌های این منطقه در دستورکار قرار دارد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در تشریح پروژه‌های راه‌سازی که در این منطقه به اتمام رسیده است، تصریح کرد: آسفالت مسیر بین ورزقان-خاروانا، روستای کلم، روستای وردین، روستای تخمدل-بکرآباد، لاله‌ بجان-آقابابا و روستای طرزم-گینر به اتمام رسیده است و پروژه آسفالت روستای آوان در حال اجرا است.



عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: روی هم رفته روند اجرای پروژه آسفالت راه‌های روستایی این منطقه به خوبی پیش رفته است و حدود 60 کیلومتر آسفالت‌ریزی انجام شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 372412
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار